Helpdesk a Všeználek

Technická podpora Vašich klientů by nebyla úplná bez kvalitní aplikace pro správu požadavků. Náš systém umí vše co můžete potřebovat, včetně příjmu požadavků přes email a výsledných měsíčních reportů.
Všeználek je znalostní databáze pro zápis řešení Vašich servisních případů.


měsíčně od 300,- Kč

Co všechno Helpdesk umí:

  • Správa požadavků Vašich klientů
  • Příjem požadavků emailem
  • Příjem požadavků webovým formulářem
  • Práce více uživatelů najednou
  • Různá přístupová práva uživatelům
  • Partnerský ceník pro přiřazení jiných cen
  • Číselník způsobů řešení událostí
  • Přidělení požadavku konkrétnímu uživateli/technikovi
  • Emailová notifikace správci heldpesku, klientovi a přidělenému technikovi
  • Číselník reakčních dob a hodinových sazeb
  • Individuální hodinové sazby pro vybrané klienty
  • Možnost veřejného přístupu k vybraným záznamům
  • Přehledy podle pracovníků a období
  • Přehledy podle klientů a období

Důležitou součástí helpdesku jsou také měsíční reporty. Máme dva typy. Jeden za zvolené klienty, kde je zpracován souhrn všech dokončených požadavků ke každému z vybraných klientů. A druhý za zvolené pracovníky, zde vidíte kolik, který pracovník v daném měsíci strávil hodin při řešení požadavků.


A co umí Všeználek ?

Slouží především pro zápis Vašich řešených problémů a snadné hledání požadovaného řešení.

  • Členění řešení do kategorií
  • Kategorie mohou mít až dvě úrovně vnoření
  • Je možné vkládat soubory (dokumenty, obrázky)
  • Fulltextové hledání


Co dalšího můžete potřebovat ?

Seznam klientů a dodavatelů

  • Načtení základních údajů z registru ARES dle zadaného IČ.
  • Zobrazení loga firmy ze serveru Logobox.cz
  • Výchozí forma úhrady a splatnost
  • Libovolné množství kontaktních osob
  • Nastavení individuálního ceníku pro fakturaci
  • Ukládání dokumentů ke každému klientovi

Další číselníky

  • Kategorie požadavků
  • Způsoby řešení
  • Typy událostí
  • Kategorie záznamů pro Všeználka