Helpdesk formulář i na váš web
Formulář podpory pro uživatele
Pro uživatele systému Trynx je nyní k dispozici tlačítko "Podpora", které najdete vždy vpravo dole a pomocí něj nám můžete nahlásit případné potíže, nebo poslat svůj dotaz.
Do formuláře pak prosím co nejpodrobněji popište váš problém či požadavek. Můžete nechat připojit kopii obrazovky (kliknutím na tlačítko "připojit snímek obrazovky") a také až tři další soubory, které mohou obsahovat informace k požadavku.
Po kliknutí na "Odeslat zprávu" bude požadavek doručen do našeho helpdesku. Na váš email bude doručeno potvrzení o přijetí. Pak už stačí jen počkat na řešení.
A pro správce helpdesku
Možná právě hledáte způsob jak svým uživatelům a zákazníkům umožnit přímý zápis jejich požadavků do vašeho helpdesku. Pokud používáte helpdesk v našem systému Trynx, mám pro vás skvělou zprávu! Právě jsme spustili XML API pro zápis požadavků do helpdesku.
Rozhraní umožňuje zápis předmětu a zprávy požadavku a dále dokáže zpracovat screenshot obrazovky a až tři přiložené soubory. Podle emailu uživatele provede přiřazení správnému zákazníkovi. Zákazníkovi pak dojde potvrzující email o přijetí (dle vaší definice) a správci helpdesku informace o novém požadavku k řešení. Přesný popis API najdete zde na Github.com . Pokud je váš web programován v Nette 3.0, můžete s výhodou využít celou komponentu, která je k dispozici zdarma.
komentáře (0)